Sepetinizde ürün bulunmuyor.
Etiketler Optidriver Şanzıman, Renault DE11 ve DE13 Motorlar, Renault Kamyon Serileri, Renault Ticari Araçlar, Renault Tır 2022, Renault Trucks, Renault Trucks Yeni Kabin
Yayınlanan: Site Haberler ve Yorumlar
Yeni Nesil Renault Trucks Motorlar %10 Daha Az Yakıt Tüketiyor
Renault Trucks, 2021 yılında T, T High, C ve K serilerinde tasarım, sürüş konforu ve kabin içi konforu açısından büyük değişiklikler gerçekleştirmişti. Şimdi ise yeni teknolojilerle önceki nesil Renault Trucks motorlara kıyasla %10’a kadar yakıt tasarrufu sağlayan yeni 11 ve 13 litre Euro VI Step E, DE11 ve DE13 motorların sunuluyor.
Renault Trucks’ın yeni nesil Euro VI Step E motorları DE11 ve DE13, yakıt tüketimini ve CO2 emisyonlarını önemli ölçüde azaltan yeni teknolojiler ile donatılıyor.
DE11 ve DE13 motorları, daha iyi yanma performansı için patentli Dalga Piston teknolojisine sahip. Bu çözüm, alevleri yanma odasının içine yeniden yönlendirerek mevcut oksijenin kullanımını optimize ediyor ve böylece yanmayı iyileştiriyor. Motorlar ayrıca, yeni yanma performansına uyarlanan, yüksek hassasiyetli yeni enjektörlerle donatılıyor.
Renault Trucks, verimliliği artırmak üzere bağlantı kolları, pistonlar ve krank milini yeniden tasarlayarak ve karter gazı kontrolünü optimize ederek sürtünme kaybını azaltmak için de çözümler üretiyor. İyileştirilmiş tepki süresine sahip yeni yüksek performanslı bilye yataklı turbo şarj ve düşük viskoziteli yağ ile birleştirilmiş değişken akışlı bir yağ pompası da bulunuyor.
Ayrıca Renault Trucks, optimize edilmiş art işletme sistemi ve yeni bir motor kontrol ünitesi kullanıyor.
Turbo şarjın aşağı akışına yerleştirilmiş ek bir türbin, egzoz gazlarında kalan enerjiyi mekanik enerjiye dönüştürüyor ve bunu ek motor torku şeklinde krank miline iletiyor.
Bu nedenle Turbo Compound, daha düşük motor hızlarında, daha yüksek tork seviyelerine ulaşılmasını sağlıyor. Otoyolda, hız sabitleyici altında ve yokuş yukarı sürüşlerde vites küçültmeye gerek kalmadan sabit bir hız korunabiliyor.
Ayrıca Renault Trucks, vites değiştirmeyi optimize etmek ve yakıt tasarrufunu artırmak için yolun topoğrafyasını kullanan Optivision öngörülü hız sabitleyiciyi de geliştirmeye devam ediyor.
Öte yandan, filolarının yakıt tüketimini ve CO2 emisyonlarını izleme ve iyileştirme çabalarında taşımacılık profesyonellerini desteklemek için çözümler sunuyor. Optifleet filo yönetim yazılımı (Kontrol modülü), her aracın yakıt tüketimini izliyor ve tüketimi azaltmak için önlem alınabilecek alanları belirlemek için sürüş stillerini analiz ediyor. Renault Trucks ayrıca, yakıt tüketiminin kontrol altında tutulmasını sağlamak üzere rasyonel sürüş ilkeleri ile ilgili eksiksiz bir eğitim programı da sunuyor.
Renault Trucks, yakıt tüketimi ve CO2 emisyonlarını daha da düşürmek üzere T, T High, C ve K serilerini yeni DE11 ve DE13 motorlarla donatıyor. Turbo
[See the full post at: Yeni Nesil Renault Trucks Motorlar %10 Daha Az Yakıt Tüketiyor]
Hoş geldiniz, hesabınıza giriş yapın.
Hoş Geldiniz, Yeni hesabınızı oluşturun
E-posta ile yeni bir şifre gönderilecektir.