Sepetinizde ürün bulunmuyor.
Yayınlanan: Site Haberler ve Yorumlar
Renault ve Dacia Otomotiv Markaları Grand Prix’sinde Ödül Aldı
Araştırma kapsamında otomobil markalarıyla ilişkileri konusunda 3bin 100’den fazla müşteri ile görüşmeler yapıldı.
Söz konusu ödül, Dacia’nın müşterilerine sunduğu ve çok iyi bilinen özelliklerinden dolayı verildi:
Renault ise, 2013 Otomotiv Markaları Grand Prix’sinde üç ödüle layık görüldü.
Renault, Journal de l’Automobile ve TNS Sofres Araştırma Enstitüsü tarafından ortaklaşa düzenlenen 2013 Otomotiv Markaları Grand Prix’sinde 3 ödüle layık görüldü:
‘İletişim’ ödülü ise TNS Sofres’in düzenli olarak yürüttüğü BAIT (Uluslararası Marka Reklamları Takibi) çalışmasının sonuçlarını gösterdi. Söz konusu çalışmada her yıl Fransa’da 5bin kişiye reklam kampanyaları hakkındaki görüşleri soruldu. Ödüller, markanın tasarım yenileme anlayışının sembolü haline gelen ve lanse edildiklerinden beri büyük başarılara imza atan Captur ve Yeni Clio ile ilgili iki Renault kampanyasına verildi.
Dacia, Temmuz 2013’de TNS Sofres Car360° tarafından yürütülen araştırma sonucu ‘kullanım maliyetleri’ konusunda birinci marka oldu. Araştırma kapsamın
[See the full post at: Renault ve Dacia Otomotiv Markaları Grand Prix’sinde Ödül Aldı]
Hoş geldiniz, hesabınıza giriş yapın.
Hoş Geldiniz, Yeni hesabınızı oluşturun
E-posta ile yeni bir şifre gönderilecektir.