Sepetinizde ürün bulunmuyor.
Etiketler Hyundai Interbrand 2016, Hyundai Marka Değeri 2016, Interbrand 2016, Interbrand Hyundai, Interbrand Türkiye
Yayınlanan: Site Haberler ve Yorumlar
Hyundai Marka Değerinde Basamak Atladı
Tüm dünyada otomotiv endüstrisi için oldukça zorlu bir yıl olmasına rağmen, Hyundai Motor Company marka değerini de yüzde 11.1 oranında artırarak 12.5 milyar dolara yükseltti. Bu marka değeri sayesinde, otomotiv markaları arasında da ilk 10 arasında yer alarak altıncı sıraya çıktı. Hyundai, böylelikle Avrupalı ünlü ve köklü rakiplerini de geride bırakmış oldu.
Hyundai ve Genesis, marka bilinirliklerini artırırken aynı zamanda imaj açısından da önemli bir aşama kaydetmiş oldu. Modern Premium marka felsefesi ve yeni modellerin artan kalitesi sayesinde satışlarını da paralel şekilde yukarı yaşıyan Hyundai, özellikle tüm pazarlarda etkili olan Sonata, Creta, Tucson ve Santa Fe modelleriyle 5 milyon adetlik satış hacmi elde etti.
Hyundai Motor Company son 10 yıldaki genel sıralama (Interbrand)
Yıl | Genel Sıralama | Marka Değeri ($m) |
2016 | 35 | 12.5 |
2015 | 39 | 11.3 |
2014 | 40 | 10.4 |
2013 | 43 | 9.0 |
2012 | 53 | 7.5 |
2011 | 61 | 6.0 |
2010 | 65 | 5.0 |
2009 | 69 | 4.6 |
2008 | 72 | 4.8 |
2007 | 72 | 4.5 |
2006 | 75 | 4.1 |
Bağımsız marka-kurum araştırma ve değerlendirme kuruluşu Interbrand, 2016 yılı sonuçlarını açıkladı. Dünyanın en hızlı gelişen markalarından biri olan
[See the full post at: Hyundai Marka Değerinde Basamak Atladı]
Hoş geldiniz, hesabınıza giriş yapın.
Hoş Geldiniz, Yeni hesabınızı oluşturun
E-posta ile yeni bir şifre gönderilecektir.